Returnering, reklamation og fortrydelse

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vi forstår, at der kan opstå situationer, hvor du ønsker at returnere et produkt.

Hos os ønsker vi at sikre, at din købsoplevelse er problemfri, og derfor tilbyder vi en nem og bekvem returproces.

Jf. vores handels- og leveringsbetingelser er det kun private kunder, som har ret til at returnere en vare.

Hvis du, som privat kunde, ønsker at returnere en vare, skal du udfylde vores returformular. Kundeservice hjælper dig herefter med den efterfølgende proces.

Kan jeg sende en vare tilbage, som jeg ikke er tilfreds med?

Det afhænger af, om du handler som privatkunde eller erhvervskunde.

For privatkunder:

Som privat kunde har du 14 dages fortrydelsesret for køb via vores webshop. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen.

For erhvervskunder:

Erhvervskunder og institutioner har ingen fortrydelsesret